Dag 8 Claremore-Yukon 280 km - Reisverslag uit Yukon, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 8 Claremore-Yukon 280 km - Reisverslag uit Yukon, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 8 Claremore-Yukon 280 km

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

09 September 2016 | Verenigde Staten, Yukon

Vanochtend in de regen en onweer vanuit Claremore vertrokken. In Tulsa hebben we koffie met iets lekkers erbij gedronken. Dat iets lekkers paste bij Ruud nog in een kommetje, maar die van mij (kaneelbroodje) paste net op het bord. Gelukkig had Ruud nog trek en hadden we meteen de lunch gehad. In Bristow zagen we een oude brug, waar wij niet meer over hadden gedurfd. Een motorrijder nam de gok wel en de brug staat er nog steeds. In Stroud hebben we in het Rock café iets kouds gedronken. Want het was inmiddels toch weer 30 graden geworden. Toen we binnenkwamen, viel het op dat de muren vol met namen staan. Die van ons staan er nu ook bij. Verder onderweg weer veel oude tankstations, oude motels en huizen. Ze staan bijna op instorten en wij vragen ons af, waarom ze niet gesloopt worden. Het ziet er niet uit. Maar dat geldt ook voor huizen die wel bewoond zijn. Hoe kan het dat daar mensen wonen?! Heel veel troep en oude auto's op het erf, dat meestal groter is dan het huis.
We zitten nu in Yukon en rijden morgen naar Texas. Dat is alweer de 5e staat. Maar nog steeds geen nieuwe tijdszone.

• 10 September 2016 - 16:08

Freek:

Hallo Ruud/Annemiek, hele mooie foto's. Geniet van de reis en we volgen jullie op de voet.