Dag 26 Fietsen en Staten Island - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 26 Fietsen en Staten Island - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 26 Fietsen en Staten Island

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

27 September 2016 | Verenigde Staten, New York

Iets anders dan anders. Ja, fietsen door The Big Apple. Vanmorgen zijn we om 10 uur bij Rolling Orange Bike Tours gestart om met een NL gids te gaan fietsen. Met nog een man en vrouw uit Tilburg hebben we heel veel leuke plekken bekeken en hebben de Manhattan en The Brooklyn Bridge bedwongen. Was wel pittig, maar oh zo gaaf. Op advies van de gids zijn we later ook nog naar Staten Island gevaren met de ferry die langs The Statue of Liberty vaart. Na even lekker van het uitzicht te hebben genoten zijn we met de metro teruggegaan. Na een KFC-tje net even de video's op TV bekeken en ook die zijn leuk geworden. Nu lekker op bed om de benen rust te geven na al die sportiviteit van gisteren en vandaag.

• 28 September 2016 - 13:13

Henk :

Sportief hoor. Netjes vinger uitsteken, maar dat links rijden en niet stoppen voor een zebra is dan weer een beetje jammer. Het lijkt wel of jullie door China aan het fietsen zijn. Ik zie alleen Chinese reclame