Dag 5 Collinsville Ill-Cuba Mo 174 km - Reisverslag uit Cuba, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 5 Collinsville Ill-Cuba Mo 174 km - Reisverslag uit Cuba, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 5 Collinsville Ill-Cuba Mo 174 km

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

06 September 2016 | Verenigde Staten, Cuba

Vanmorgen op tijd weggegaan om de The Gateway Arch in St. Louis te gaan bezoeken.Omdat het niet bekend is hoe druk het verkeer zal zijn en of we snel een parkeerplaats hebben en ook hoe druk het met bezoekers is, hebben we gisteravond via het internet kaartjes besteld. Helaas konden die niet worden uitgeprint, dan maar de Ipad mee en dat was geen probleem. Al snel een parkeerplaats gevonden en daar betaal je $ 5 voor een hele dag. Dat was een meevaller na van de week. Bij The Arch was het geen probleem dat we er eerder waren dan 10:30 uur wat op de tickets stond. Met een soort mijnwerkerskarretje gingen we naar 192 meter hoogte en daar hadden we een heel mooi uitzicht. Hierna weer naar de auto en de route opzoeken. Bij een Visitor Centre bij het Route 66 State Park hebben we leuke tips gekregen van een bevlogen vrouw. Na een stuk rijden waren wij het wel zat met een gevoelstemperatuur van 40 graden, ondanks de airco. Blijkt het MAAR 32 graden te zijn. We zitten nu in The Wagon Wheel Motel in Cuba Missouri. Nu maar hopen dat het morgen iets minder warm is, want, we klagen niet, maar het zou wel fijn zijn. Nu gaan we naar de buren de bbq opstoken, want we hebben beiden best wel trek. Tot morgen maar weer.