De tickets - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu De tickets - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

De tickets

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

25 Augustus 2016 | Nederland, Schiphol

De tickets zijn binnen. Het begint al lekker op te schieten en we kunnen eigenlijk niet wachten, maar het wachten zal beloond worden.

Voor de liefhebbers zet ik hier even onze vluchtinformatie neer:

Op donderdag 1 september vliegen we om 12:40 uur met KLM naar Chicago met vluchtnummer KL611 en het vliegtuig is een Boeing 747-400. Aankomst 14:10 uur lokale tijd in Chicago.

Op 24 september om 08:40 vliegen we vanaf Los Angeles naar New York, waar we om 17:20 uur aankomen. Dat vluchtnummer is DL40 en we vliegen met een Airbus A330-300.

Op 30 september vliegen we om 20:00 uur van JFK naar Amsterdam met een Airbus A330-300 van Delta. Het vluchtnummer is DL48.

Op 1 oktober zullen we om 09:30 uur op Schiphol aankomen.
Maar eerst nog even vertrekken en lekker genieten van de route die we gaan rijden.