De voorbereiding - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Annemieke en Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

21 December 2015 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Op 31 mei 2016 zijn wij 25 jaar getrouwd. Wij hebben toen besloten om de gehele Route 66 vanaf Chicago naar Los Angelos te gaan rijden met de auto. Om de reis te boeken hebben we eerst met Jan Doets contact opgenomen. De offerte was toch best geprijsd, dus toen maar op advies van Wendy, collega van Annemieke, een offerte aangevraagd bij American Vacation in Capelle aan den IJssel. Die was € 1000 goedkoper dan Jan Doets. Daar hebben wij de reis geboekt en kunnen wij 1-9-2016 naar Chicago vliegen en staat daar een auto klaar. Ik moet zeggen dat het wachten me wel tegen staat. Maar dan heb je ook wat, zeggen ze.