Dag 24 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 24 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 24 New York

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

25 September 2016 | Verenigde Staten, New York

Afgelopen nacht hebben we verschrikkelijk lekker geslapen. Om 9 uur werden we een keer wakker. Wat een heerlijkheid. Na het zeer uitgebreide ontbijt zijn we naar de metro gelopen om onze metrocard in te wijden. We zijn naar het 911 Memorial gegaan. Daar was ook een sponsorloop voor de gevallenen van 911. Veel brandweerlui in hun werkkleding die de loop deden, maar ook vele vele anderen. Na nog wat rond te hebben gelopen zijn we met de metro naar Central Park gegaan, waar het zeer druk was met gezinnen. Zeer gezellig en een lekkere temperatuur. Vandaar nog even verder gelopen en diverse winkels bekeken en op Times Square gekeken voor een Musical, maar helaas zat er voor ons niets tussen. Terug bij het hotel even lekker buiten gezeten en mensen gekeken. Binnen stonden er hapjes klaar en daar hebben we even lekker van genoten. Morgenochtend gaan we er op tijd uit voor de 911 tour. Om 10:30 uur worden we verwacht bij de Saint Paul's Chapel op 209 Broadway en krijgen we een uitgebreide rondtoer. Dus morgenavond zijn we nog wijzer wat betreft 9-11. Tot morgen.