Dag 17 Las Vegas - Fremont Street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 17 Las Vegas - Fremont Street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 17 Las Vegas - Fremont Street

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

18 September 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Yes, we did it. Kijk voor wat we hebben gedaan op: https://www.youtube.com/watch?v=3jOHdEQZsE8.
We hadden elkaar beloofd dat we dit zouden gaan doen, maar hoe dichter bij het kwam hoe meer gespannen wij werden. Maar we deden het en het was fantastisch. Beneden ons stonden mensen met de duimen omhoog. dit hadden we niet willen missen. Trouwens Downtown Las Vegas hadden we niet willen missen. Aan de Fremont Street is een geheel overdekte winkelstraat met natuurlijk Casino's, maar ook heel veel leuke zaken. Je ziet er ook van alles lopen. Een vent met een dikke buik in een korte broek, met roze bugs bunny's op zijn hoofd of gewoon hele vreemde personen. Niet vervelend, maar zeker wel zeer lachwekkend. Na het bezoek nog even lekker gezwommen en van de rust genoten. Dat is wel hier, het is heel druk met mensen, maar die mensen zijn ook erg druk. Ook heel veel muziek door elkaar heen. Lopend door Fremont Street heb je niet eens in de gaten hoe warm het is, omdat je in de "schaduw" loopt, maar als je dan in de auto stapt en de temperatuurmeter geeft 107 Fahrenheit aan dan is dat gewoon 42 graden. Nu merk je wel dat het warm is, maar geen vergelijk met in Nederland.