Dag 14 Cordes Lakes-Williams - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 14 Cordes Lakes-Williams - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 14 Cordes Lakes-Williams

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

15 September 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vanmorgen al vroeg in de zon voor de kamer van het Cordes Lake Motel. De temperatuur was super. Lekker ontbeten in de zon en om 08:30 uur stond Robert Huijkman voor ons neus. Na de begroetingen even wat gekletst en de koffie opgedronken en toen naar zijn huis gereden. Daar voor het eerst kennis gemaakt met zijn vrouw Amy Huijkman. Een heel enthousiast ontvangst en ook de honden deden niet voor haar enthousiasme onder. Robert moest om 11:15 uur bij de rechter komen om te getuigen tegen een gedaagde en daar konden we bij zijn. Was gaaf om mee te maken en na deze zaak ook heel even met de Judge gesproken. Deze Judge was voor de US Navy in Amsterdam geweest. Daarna een korte rondleiding door de Court Building van Mayer. Hier had Robert zijn huidige vrouw getroffen. Hierna zijn we met zijn vieren bij de 50's Diner gaan lunchen en daarna moest Robert "even" naar Flagstaff om daar aangetroffen creditcards te testen, die mogelijk voorzien waren van grote bedragen geld. Hierna afscheid van elkaar genomen en met een houten beeld van een beer gaan wij in ieder geval naar huis. Na het bezoek zijn wij naar Sedona gereden en hebben daar weer genoten van de Red Rocks of Sedona. De foto's spreken voor zich. Na Sedona zijn we over een Scenic Route naar Flagstaff gereden. Die route was meer dan Scenic dat kan ik jullie beloven. Via Flagstaff over de, jawel, de Interstate I40 naar Williams gereden. Hier hadden wij een Motel voor 2 nachten geboekt. Na wat boodschappen gedaan en gegeten te hebben, zijn we even door Williams gereden. Wat is die stad mooi in de avond met al die neonverlichting, maar het was ook druk en erg koud. Wij hebben voor de eerste keer in 2 weken de lange broek uit de koffer gehaald en jassen aan gehad. Morgen is de verwachting dat het 36 graden wordt en dan gaan we richting de Grand Canyon. Met zon en warmte zal dat vast een aangenaam bezoek gaan worden. Tot morgen maar weer.