Dag 28 Times Square en eten met Karin en Laurens - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 28 Times Square en eten met Karin en Laurens - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 28 Times Square en eten met Karin en Laurens

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

29 September 2016 | Verenigde Staten, New York

Ook vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Lekker uitgeslapen (tot 9 uur), even een ontbijtje gedaan en toen naar Times Square gelopen. Het weer was nog steeds goed, wel wat frisser, maar morgen en zaterdag gaat het regenen. Dus we hebben aardig mazzel gehad. Om half 6 hadden we afgesproken met Karin en Laurens. Ik (Annemiek) ken Karin ruim 35 jaar. Toen waren we penvriendinnen. We zijn het contact nooit verloren, al verloopt het contact niet meer met brieven maar via FB enzo. Na gezellig in de bar te hebben bijgekletst, zijn we naar het Braziliaans Steakhouse gegaan. Daar hebben we echt heerlijk gegeten. Je had een saladebar met van alles en nog wat. Als je vlees op je bord wilde, moest je een kaartje naast je bord omdraaien (van rood naar groen) en dan kwamen ze langs met vlees. Aan tafel sneden ze dan een stukje af. En dan elke keer een ander soort vlees. Wilde je bijvoorbeeld geen kip, dan draaide je het kaartje op rood. Geniaal bedacht en hartstikke lekker. Na het eten hebben we afscheid van Karin en Laurens genomen. Zij moesten nog een uur in de auto naar huis rijden. Wij hebben op straat nog wat foto's genomen. Het is tenslotte onze laatste avond in New York. Ons volgende en laatste bericht sturen we zaterdag vanuit Krimpen aan den IJssel. Morgen gaan we op tijd richting het vliegveld en vliegen rond 20.00 uur naar Amsterdam.

• 30 September 2016 - 06:19

Henk:

Wij hebben ook genoten van jullie reis. Enjoy your flight

• 30 September 2016 - 08:03

De Buurtjes :