Dag 22 Zwembad en wegbrengen auto - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 22 Zwembad en wegbrengen auto - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 22 Zwembad en wegbrengen auto

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

23 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een goed ontbijt in het Best Western Inn Plus Inglewood hebben we een lekkere zonnebank genomen bij het zwembad, wat zeer goed gelukt is overigens. Lekker gezwommen en in de hottub gezeten. Vanmiddag de auto weggebracht en wij werden blij verrast. Normaal moet je $500 betalen om een auto in een andere staat in te leveren, maar die schijnen ons bespaard te blijven en dat is een leuke meevaller. Het was een drukte van belang en er stonden al heel veel auto's die teruggebracht waren. Door Alamo werden we teruggebracht naar het hotel en de chauffeuse vertelde dat er 2750 auto's vandaag in en uitgaan op hun locatie.
Zo even de koffers weer netjes inpakken, want morgenochtend om 6 uur hier worden we naar het vliegveld gebracht om dan om 8:40 uur op weg te gaan naar New York. Door de 3 tijdszones zullen we daar om 5:20 uur aankomen. Het is een vlucht van ongeveer 5 1/2 uur. Daarna zien we wel weer hoe we bij ons hotel komen. Die belevenissen lezen jullie morgenavond weer uit The Big Apple.

• 24 September 2016 - 17:10

Marjo:

Wat een geweldig reis verslag, veel plezier nog in The Big Apple.
    Wij zijn helaas al weer thuis.