Dag 23 LAX-JFK - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 23 LAX-JFK - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 23 LAX-JFK

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

24 September 2016 | Verenigde Staten, New York

Gisteravond hebben we iets geks gedaan: de wekker gezet. Moet toch niet gekker worden. Maar je moet er ook niet aan denken dat je je vlucht mist. Met als resultaat dat we om half 7 al waren ingecheckt voor de vlucht naar New York. Om 10 over half 9 vertrokken we en om 5 uur zijn we geland. Omdat we binnen Amerika bleven, dit maal geen gedoe met strenge douane. Wat een verademing. We hadden vanochtend nog snel een shuttlebus richting het Hilton geboekt, dus het vervoer was geregeld. Maar vonden wij LA druk, het is hier nog veel gekker. We hebben er anderhalf uur over gedaan om bij het hotel te komen, maar dan heb je ook wat. We zitten midden in het centrum, met heel veel dank aan Karin en Laurens. Ontbijt is geregeld, WiFi en we hebben elke dag tot half 11 's avonds toegang tot de executive lounge. Daar kan je koffie, thee en frisdrank krijgen. Wat een luxe. We zitten op de 28e verdieping. Het precieze uitzicht weten we nog niet, want het is inmiddels donker. We hebben nog wel even een ommetje gemaakt. Times Square was een gekkenhuis. We zijn hier op New Years Eve 2008 geweest. Toen was het druk, maar het was nu niet veel anders. Op de terugweg zijn we buiten op een rand gaan zitten en hebben lekker mensen gekeken. Heerlijk en je hoort zo wat geen Engels. Wat een toeristen lopen hier rond. En daar zijn wij er 2 van. Op de kamer gekomen, stond er nog een verrassing. Een bord met heerlijk fruit en een welkomstbriefje van Laurens. Heel attent en hartelijk dank.