Dag 19 Barstow-Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 19 Barstow-Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 19 Barstow-Santa Monica

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

20 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

De laatste dag van de Route 66 begon vanmorgen in Barstow. We reden naar Los Angeles via de I15S en af en toe nog een oud stuk Route66. Bij San Bernardino zijn we de route opgegaan en daar niet meer vanaf geweest. Dwars door alle voorsteden van Los Angeles. Het duurde lang voordat we bij de Santa Monicapier waren door het vele verkeer dat op de weg was en de vele verkeerslichten zonder groene zone. Maar om 15:30 uur locale tijd reden we de Santa Monicapier op en dat gaf ons toch wel even een emotioneel gevoel, ook dit hebben we weer gedaan. Wat was het daar ook druk met mensen. Maar dat scheelde weer, want er waren mensen die van ons een foto konden maken bij het End of Trail-teken. Na wat rondgelopen te hebben zijn we gaan rijden richting het vliegveld om daar een hotel voor de komende 4 nachten te boeken. We zitten na enig zoeken nu bij het Best Western Plus met een mooi uitzicht op de landende vliegtuigen. Op onze verdieping stappen we de deur uit en hebben daar een zwembad. Nou die gaan we morgen eens uitproberen, want na een dikke 14 dagen onderweg, willen we gewoon even helemaal niets. Donderdag kunnen we Venice Beach wel even onveilig gaan maken. Nu net even lekker aan de salade en zo een lekkere kop koffie. De teller van de auto stond op 3000 miles en dat houdt in dat wij 4828 kilometer in totaal hebben gereden. Als je het snel zegt is het niet veel. Maar we hebben een prachtige auto gehad en hij heeft gedaan wat hij/zij moest doen.

• 21 September 2016 - 23:50

Robert:

Gaaf geniet ervan.
    Hier alles goed.

Groetjes de buurtjes.

• 22 September 2016 - 01:25

Ruud Van Beek:

Dank je wel. Alles nog okay op de Othello?

Gr Ruud