Dag 16 Williams-Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu Dag 16 Williams-Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

Dag 16 Williams-Las Vegas

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

17 September 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na vanmorgen eerst de beloofde foto's te hebben geupload, zijn we naar Ashfork en daarna over de Route66 naar Seligman gereden. Daar heeft een kapper een zaak die we voor de 3e maal zouden gaan treffen. De beste man is inmiddels 89 jaar, dus we achten de kans klein maar je weet het niet. Zijn naam is Angel Delgadillo. In het dorp aangekomen wemelde het van de Jappen die op busreis waren. Niet een maar twee busladingen stapten bij de oude man in de zaak. Dat zal wel wat opgeleverd hebben. Na ongeveer een 10 minuten zijn wij ook de zaak binnengegaan en hebben daar onze oude visitekaartjes teruggevonden. Een van mij toen ik nog bij de recherche in Capelle zat, medio 1994. De andere was van Annemieke toen zij nog bij QuaWonen werkte in 2007. Hierna bij de Historic Seligman Sundries langs gegaan. Blijkt de man een oud politieman te zijn uit Zwitserland. Na hem een patch van onze politie en namens John de Rooij een van de Brandweer, moest ik even op de foto die inmiddels door mij is gedeeld. Prachtige foto overigens.
Na nog wat geshopt te hebben, zijn we over de Route66 naar Hackberry gereden, daar was een hele groep Duitsers met motoren aangekomen. Het was hun vierde dag, maar een van hen vond het toch wel zwaar. Zij reden met de Eaglerider.com en het zag er zeer verzorgd uit. Allen goed gekleed met helm en dat bleek voorgeschreven te zijn. Na Hackberry richting Kingman gereden en daar de Hwy opgedoken richting Las Vegas. Na anderhalf uur rijden kwamen we via Lake Mead en Boulder City bij Las Vegas. Het was zeer druk, maar we zijn goed aangekomen. Het motel is van Super 8 en we zitten op de 3e verdieping met uitzicht op het Westin Hotel en heel veel neonverlichting. We zijn al voor een tientje gaan gokken, maar de grote winst moet nog komen denk ik. We zijn maar gestopt en gaan zo nog een gokje wagen. Maar als je maar 5 dollarcent per druk op de knop vergokt, gaat het ook niet zo snel. Hier kan je gokken en je helemaal vol gieten, zonder dat de drank je wat kost. Ik zal even de foto's van vandaag plaatsen en dan zal morgen het verslag volgen van ons bezoek aan Fremont Street met een actie die ik hoop te voltooien. Daarover morgen meer.