De reis en Aankomst - Reisverslag uit Willowbrook, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu De reis en Aankomst - Reisverslag uit Willowbrook, Verenigde Staten van Annemieke en Ruud Beek - WaarBenJij.nu

De reis en Aankomst

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Ruud

01 September 2016 | Verenigde Staten, Willowbrook

We zijn in het hotel. Het had wat voeten in aarde, maar we zijn er. Eerst hadden we een uur vertraging, toen was het druk boven Schotland en moesten we nog een half uurtje wachten voordat we konden vertrekken. De vlucht ging prima. Hadden lekker veel beenruimte. Op het vliegveld van Chicago moesten we een kwartier wachten voordat we konden " parkeren". Voor de douane was het onwijs druk, dus dat heeft ook zowat een uur geduurd.
Toen nog wachten op de bus naar de autoverhuur, maar we hebben nu wel een mooie auto. Nog geen 500 miles op de teller. Het is een grijze Nissan Rogue. Het is hier nu kwart over 7 ('s avonds) en we gaan nu eerst maar even wat te drinken en eten scoren. En daarna proberen tot 10 uur wakker te blijven, anders zijn we morgen om 4 uur al klaarwakker. Tot morgen.

• 02 September 2016 - 18:18

Henk:

Enjoy, have fun and drive safe